Chủ Nhật, 12 tháng 3, 2017

( کمک به بودن از محیط زیست و انسان


م

Jucelino لوز در Maringá -Paraná -Brazil متولد شد، در سال 1960، نویسنده و رهبر محیط protection's، و او ارسال می کند در سراسر جهان آزادانه به تلاش برای نجات جان انسان است. اوایل زندگی خود را بین زندگی در مبارزه با تخریب سیاره ما، و خانواده در AGUAS د Lindóia -S.P برزیل تقسیم شد. در 1980s، او برای اولین بار نامه ای به ال گور فرستاده شده به آغوش علل محیط زیست، و به او گفته است که در سال 1993 می گور تبدیل شدن به معاون 45 رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، موقعیت او تا سال 2001. (چه کسی Jucelino لوز در دوره بیل کلینتون رئیس جمهور برگزار شد گفت که همچنین می تواند برنده انتخابات ریاست جمهوری)
که او به عنوان "یک سازمان غیر انتفاعی هر دو حزب است که به تغییر افکار عمومی در برزیل و در سراسر جهان در مورد ضرورت حل بحران آب و هوا اختصاص داده شده" توصیف - - و نیروی محرک است Jucelino لوز آزادانه Jucelino برای جهان ایجاد زمین، و Jucelino لوز شده است با ارسال نامه آزادانه از سال 1969 در مورد خود "هدیه" خدا به تلاش برای نجات جان انسان ها
او نویسنده، پرفروش ترین کتاب در مورد تهدید و راه حل های به گرم شدن کره زمین ،، رویاهای اخطار، و نشان می دهد پدیده های شخصی خود را به نگرانی مردم که ما می توانیم برای آینده مثبت و موضوع احترام، عشق، حفاظت از تغییر است، و حروف با رویاهای اخطار که در حال حاضر تبدیل به یکی از فیلم های مستند برتر در تاریخ است. یکی از کتاب خود، "Revelação II - وحی II"، عرضه در بالای ژاپن لیست بهترین گزینه هنگامی که آن را در ماه مه سال 2007. و بسیاری از کتاب دیگر نویسندگی او منتشر شد.
برای تلاش های خود در مقابله با مسائل زیست محیطی، Jucelino لوز بسیاری از جوایز دریافت کرده است.
"Jucelino لوز است برای مدت طولانی یکی از علل زیست محیطی پیشرو در جهان و به عنوان عمدتا روشن بین شده که بسیاری از مردم با آزادانه نامه های خود را برای محافظت از مردم در سراسر جهان کمک کرده است. او است که احتمالا فرد که بیشتر انجام داده است برای ایجاد درک در سراسر جهان بیشتر از اقدامات است که نیاز به تصویب رسید. "

چگونه این سایت آمد
این سایت در سال 2006 توسط یک تیم از داوطلبان راه اندازی شد و به طور کامل از کار یک تیم تهی. که می داند که مشکلات و مبارزه Jucelino لوز برای کمک به مردم با تلاش های پولی خود را. علاوه بر کار اصلی خود را، او می خواهد برای ساخت یک محل که در آن می تواند به مردم خارجی با رایگان اقامت محلی به بازدید برزیل دریافت خواهید کرد.


Jucelino لوز خواستم برای ایجاد یک سایت به انتشار بسیاری از چیزهای فوق العاده است که افراد مشهور در حال انجام برای کمک به جهان است. ما امیدواریم که برای کمک به سازمان های خیریه با الهام، طرفداران به دنبال قهرمانان خود را حامیان مشهور خود به عنوان مثال.
همراه با ویژگی های مایکل جکسون حروف Jucelino لوز درخواست او را به یک آهنگ به علل محیط زیست و در ادامه به مدیریت دریافت و از آن تعجب بود که او ساخته شده است که آهنگ زیبا، به روز رسانی و رشد سایت با کمک تعدادی از دیگر داوطلبان نقطه چین در سراسر جهان.
ما سخت کار برای ترویج سازمان های خیریه، و توسط افراد مشهور و یا موسسات خیریه را پرداخت نکرده است، بنابراین کار ما توسط اشتراک پشتیبانی می شود. اگر این سایت به شما ارزشمند است، لطفا در نظر گرفتن یک اشتراک و شما می توانید با هر مقدار از پول کمک می کند.
شما می توانید برای کمک به خرید پاکت نامه، ثبت نام نامه در دفتر دفتر اسناد رسمی، برای بهبود لجستیک، آن را آسان تر مردم دسترسی از نبوت خود و آمادگی در برابر زلزله، بلایای طبیعی، حمله، سونامی، برای جلوگیری از حوادث هواپیما و هر نوع طبیعی و مکانیک نابودی.
و کار اجتماعی Jucelino لوز، تا زندگی poor's بهتر ... همچنین فرمانداران و مردان کسب و کار به نگرانی کمک کند و جهان مفید است، صلح آمیز، سکنی و بدون هر گونه تخریب برای زنده ماندن در این دنیای شگفت انگیز.


Jucelino لوز برای جهان یک سازمان غیر انتفاعی است که در آموزش و دفاع مربوط به کمک به مردم و حفاظت از جهان را از تغییرات آب و هوایی است.
حوادث برای آماده سازی رهبران واقعیت آب و هوا برای برقراری ارتباط و انجام حوادث حمایت موثر در جوامع محلی خود را.

پیوستن به
به انجام یک فعالیت با افرادی که در حال حاضر آن را انجام می دهند. کمک مالی خود را به صورت رایگان
ما در حال اعلام عشق ما به چیزی ارزشمند ترین در زندگی ما - سیاره و انسان ما

چرا؟ از آنجا که تغییرات آب و هوایی در کل جهان تاثیر می گذارد. و اگر به اندازه کافی از ما نشان می دهد برای ما مهم، ما می توانیم زندگی ما از بحران آب و هوا را دوست دارم محافظت می کند.

به همین دلیل ما با Jucelino برای جهان همکاری کرده ام. عشق. نشان دادن عشق جشن سالانه از همه که ما را دوست دارم اما می تواند به بحران آب و هوا از دست دادن است. این بخشی از تلاش های جاری برای محافظت از افراد و مکان ها برای ما گرامی با تشویق رهبران جهان به تغییر برای تمیز کردن و انرژی های تجدید پذیر و مقرون به صرفه است.
قلب سبز شروع گفتگو در مورد چیزهایی که ما را دوست دارند و آینده ما برای فرزندان ما می خواهید - یکی طراحی شده توسط انرژی پاک و امن است.
قلب سبز شروع گفتگو در مورد چیزهایی که ما را دوست دارند و آینده ما برای فرزندان ما می خواهید - یکی طراحی شده توسط انرژی پاک و امن است.

امروز درگیر با ارسال یک قلب سبز به مقام منتخب خود را به آنها گفتن که چرا شما در مورد پایان دادن به بحران آب و هوا مراقبت.

برای کسب اطلاعات از راه های دیگر برای نشان دادن عشق برای سیاره ما، لطفا این پست وبلاگ.

ممنون برای تمام کارهایی که انجام دادی،

 دوستان خود را در واقعیت آب و هوا و نوع بشر

لطفا عضویت 2017 و 2018 حفظ خود را قبول با ساخت یک سهم هر مقدار
من امیدوارم که شما به این که کمک مالی به ما کمک می کند هدف ما را تامین کند. به یاد داشته باشید، هدیه خود را به ارزش دو تا شما خواهد شد توسط انرژی مثبت برای شما و تمام کسانی که شما را دوست دارم، (با سلامت بزرگ، سود در کسب و کار خود را، تعالی معنوی، ثروت، مسیرهای باز با بسیاری از فرصت ها، و بالاتر از همه، صلح و شادی) نزدیک به نیمی از هدف ما، به لطف یک حامی سخاوتمندانه از علت است.

ممنون برای تمام کارهایی که انجام دادی،


فقط بر روی لینک زیر کلیک کنید ؛ وقتی آن باز می شود شما در شکل "کمک مالی" کلیک کنید. و انتخاب هر مقدار که می خواهید TRO را از (اهدا)


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét