Chủ Nhật, 16 tháng 7, 2017

Kisah sebenar JJ3054 penerbangan - TAM

Kisah sebenar JJ3054 penerbangan - TAM



kemalangan kapal terbang TAM sepenuhnya Congonhas lapangan terbang 10 tahun dan diperuntukkan Jucelino Luz

Aguas de Lindoia, 10 Julai 2017

sejarah

Pada tahun 2005, Jucelino Luz menghantar isyarat kira-kira dua kemalangan, (satu pada tahun 2006 dan satu lagi untuk 2007). Inclusive. berkata dalam satu temu bual pada tahun 2006 kepada program Ana Maria Braga, kita akan mempunyai kemalangan lain .Dalam protokol tahun yang sama dalam akhbar Folha de Sao Paulo, dokumen mengenai nahas kapal terbang yang akan datang (diiringi oleh saksi) Kemudian pada tahun yang sama melalui surat memberi amaran rekod dengan "AR" dua syarikat menyelia industri penerbangan, untuk cuba untuk mengelakkan kemalangan ini. Pada 20 Disember, 2006, beliau menghantar surat kepada Cemerlang Program -Network Globo televisyen, di mana beliau bercakap mengenai kemalangan ini TAM dan kemungkinan kematian bapa Soul muzik, JAMES BROWN, yang mempengaruhi banyak kumpulan-kumpulan lain untuk generasi akan datang . dengan radang paru-paru yang kuat dan akan 23/12/2006 dan kemudian dijawab oleh Production Cemerlang pada 29 Disember 2006. Pada waktu itu juga menghantar surat kepada syarikat TAM - di mana beliau menerima panggilan daripada seorang pekerja (Setiausaha Eksekutif) mengesahkan bahawa ia adalah cahaya Jucelino yang menghantar surat itu. Pada April 2017 lagi menghantar satu lagi surat kepada TAM, mengingatkan mereka kepada kemungkinan bahawa kemalangan tragis; tidak berpuas hati dengan hanya itu, melancarkan majalah "Wahyu" Edisi 2 - Jun / Julai / Ogos / September ia mula diedarkan pada pertengahan Mei 2007. Apa yang tidak tahu, bagaimanapun, adalah bahawa kewujudan makluman ini rohani diketahui yang bertanggungjawab dari awal tahun 2005. Dalam usaha untuk "menyelamatkan nyawa", sudah bercakap mengenai kemalangan ini, bagaimanapun, saya tidak boleh kemudian mengatakan bahawa ia tidak diterima oleh mereka - sebagai minoriti yang sentiasa cuba untuk mengelirukan, mungkin dengan perintah seseorang yang harus berminat untuk menyembunyikan "kebenaran."
Berkat pilihan datang melalui pakar forensik, jenayah dan documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti bertindak secara saksama, membuat analisis yang teliti dalam dokumen yang menunjukkan kebenaran yang sama

Kemalangan JJ3054.

Ia adalah kira-kira 18h47 hari 17 Julai 2007 apabila A320 Airbus, TAM datang dari lapangan terbang Salgado Filho di Porto Alegre, cuba untuk mendarat di lapangan terbang Congonhas di Sao Paulo. landasan yang basah dan kerana pengubahsuaian baru-baru ini, tidak terkini bersenang-senang (alur yang memudahkan brek pesawat). Menurut siasatan, oleh kesilapan dalam kedudukan tuil yang menentukan pecutan atau mengurangkan kuasa enjin, pesawat itu tidak berhenti. Salah satu tindakan yang dapat dilaksanakan adalah dalam kedudukan yang neutral (terbiar) tetapi yang lain dalam kedudukan pendikit.

membaca surat itu dan untuk mengetahui lebih lanjut klik pada pautan di bawah:

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét