Thứ Năm, 3 tháng 8, 2017

Michael Jackson - cerita sebenar (Bahagian 1)

Michael Jackson - cerita sebenar (Bahagian 1)



Michael Jackson tidak akan mati dalam fikiran orang yang tidak pernah mendengar tentang Michael Jackson, tetapi siapa yang tahu apa yang akan dia lakukan? Mengagumi dia, dan juga peminatnya, tetapi dalam kehidupan sebenar, dia tidak disembodkan, iaitu Michael Jackson meninggal dunia. "

1) Adakah dia akan kembali?

Secara rasminya, Michael meninggal dunia pada 25 Jun 2009, mangsa penangkapan cardiorespiratory setelah keracunan bahan akut. Dan juga untuk kesilapan perubatan, kerana pada tarikh itu dan tidak pernah melakukan apa-apa untuk menyelamatkannya seperti yang sepatutnya - iaitu kematian akibat kesilapan ubat yang berterusan - "penggunaan berterusan ...."
Walaupun terdapat komuniti dalam talian yang didedikasikan untuk mengumpul bukti bahawa kematian telah dipalsukan. Mereka percaya bahawa Raja Pop masih akan membuat kemenangan yang berjaya, bagaimanapun, raja pop mati. Sebenarnya ini dan sukar untuk didengar apabila kita tidak mahu menerima.
2) Bukti hilang - menurut pendedahan:

Teori pertama muncul dengan kehilangan rakaman kamera rumah penyanyi tersebut. Sistem ini menulis semula pita setiap 24 jam. Jabatan Polis Los Angeles menyalin hanya empat minit bahan itu, yang menunjukkan ketibaan Michael, sekitar 0:30. Video momen kritikal kematiannya tidak pernah muncul. Ia tidak muncul kerana pita itu membuktikan pembunuhan Michael Jackson di tempat kejadian, jadi pita itu sebahagiannya dimusnahkan oleh orang-orang yang berminat dalam kematiannya. (Michael Jackson - pada masa itu, penyanyi pop bernilai lebih mati daripada dia hidup Dan penuh hutang untuk membayar, juga mengalami masalah kesihatan yang serius)
3) Kematian ditangguhkan
Pasukan penyelamat itu sudah mahu mengisytiharkan dia mati di rumahnya sendiri, tetapi doktornya, Conrad Murray, menegaskan bahawa dia akan dibawa ke hospital, di mana kematian itu hanya rasmi pada pukul 2:26 malam. Orang-orang mendakwa bahawa, di sana, mayat itu akan ditukar dengan artis itu, masih hidup, untuk menipu kematian. Walau bagaimanapun, badan yang diambil adalah sememangnya Michael Jackson, malangnya, telah dibunuh oleh kecuaian doktornya, yang walaupun, telah dikutuk oleh Hakim.

Teruskan membaca, klik pada pautan berikut:


Michael  Jackson - A verdadeira  história   (  parte 1 )

YOUTUBE:  


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét